środa, 3 kwietnia 2013

Eduardo Verastegui - przemiana w szczęśliwego człowieka...

Eduardo Verastegui był popularnym piosenkarzem, twarzą przeboju i perfum Jennifer Lopez, popularnym modelem, twarzą domów mody Versace i Calvina Kleina. Przede wszystkim był aktorem Hollywoodu...


Sam w tym czasie twierdził, iż jego marzenie się spełniło. Był w Hollywoodzie, śpiewał i grał, miał prawników, menedżerów i sztab ludzi zajmujących się jego interesami:
Spełniły się wszystkie moje marzenia, powinienem czuć się szczęśliwy, ale ku mojemu zaskoczeniu nie byłem. Czułem, że coś straciłem. Czułem, że moje życie jest puste.

Dzięki nauczycielce angielskiego zaczęło się jego nawrócenie: Zdałem sobie sprawę, że nie jestem stworzony na gwiazdę kina, ale na producenta. Odrzucałem oferty występów w filmach, zostawiłem menedżerów. Sprzedałem wszystko. Czytam książki, by pogłębiać wiarę. Codziennie biorę udział we Mszy św. i odmawiam Różaniec. Moi przyjaciele z Hollywood myślą, że zwariowałem.


W 2005 r., w głowie nawróconego aktora zrodził się pomysł założenia wytwórni filmowej Metanoia Films. Wkrótce powstała Bella i do roku 2009 ocaliła przed aborcją ponad 20 dzieci. W 2008 roku Eduardo zasłynął również z filmu wzywającego hiszpańskojęzycznych wyborców Stanów Zjednoczonych do odrzucenia kandydatury Baracka Obamy z powodu jego proaborcyjnych poglądów.
Dziś były Casanova prowadzi w Kalifornii prężną fundację wspierającą kobiety, które planują usunąć ciążę i ocala w ten sposób kolejne, ludzkie istnienia. Promuje także działania ruchów pro life na całym świecie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz